Това българче просто иска да яде, иска шанс в живота! 

Това е Илиян. Мой Приятел с главно П! Той стои на паркинга на един от големите супер маркети, и още от далеч вижда и чака с нетърпение колата ми.

Илиян е дете, както той твърди, без майка – била починала, живее само с баща си, но той е възрастен и не може да работи. Живеят от пенсията му.

Илиян Не Е Циганин, нито наркоман. Той е едно добро дете, възпитано говори на Вие и не иска пари…, иска някой да му вземе нещо за ядене, защото му се случва понякога да не хапне нищо за цял ден, по негови думи.

Той се крие в края на паркинга особено от скъпи коли или полиция, защото, както ми е разказвал, имало хора, които го унижават, обиждат и се гаврят с него за жълти стотинки. Страх го е, не му пука дали имате силикон, мускули ,поршета, няма facebook, дори и дреха, която да сложи на гърба си.

Това дете заслужава уважение, гнус ме в от хората, които му се подиграват, игнорират и го карат да се чувства долен. Всеки ден ходя до магазина, за да му взема любимото за ядене, а именно хот дог, пържени картофки, един шоколад и една кола.

Учудващо за мен влезнах в пререкание с управителя на магазина и охраната, които искаха да го изгонят,но когато заявих че ако го пипнат ще ги запаля живи, ме заплашиха с полиция. След като ги уведомих, че не ми дреме и Илиян ще пазарува с мен и с моите пари, те замълчаха и се съгласиха..

Жалка държава, жалък народ!
Това дете не е наркоман, това дете не обира баби, то иска да яде, иска шанс в живота! 

Борислава Борисова, Фейсбук

Вашият коментар

