Костадин Костадинов: Очаквам bTV и Бойко да питат дали е членувал в друга партия или групировка (примерно БКП и СИК)

Днес сутринта бях в Битиви. Водещият показа една снимка на страница във фейсбук с екзитпол от изборите („пипната“ с фотошоп) и след това ме пита дали съм бил преди член на друга партия. Не мога да не призная, че съм възхитен от смелостта на телевизията да разобличава и разкрива:) Сега чакам да видя когато Бойко Борисов гостува в Битиви да го питат защо има хванати хора, които купуват гласове за Герб и дали е членувал в друга партия или групировка (примерно БКП и СИК). Надявам се ако не аз, то поне внуците ми един ден да го видят:) Времето не е проблем – както се очертава, Бойчо ще ни управлява докато е жив:)

Костадин Костадинов, председател на Движение „Възраждане“

Вашият коментар

