Герджиков: Няма значение има ли SMS от Борисов!

”Дълбоко уважавам Иван Гарелов. Когато го представях като част от кабинета, го представих като медийния гуру на България, но сутринта си изпусна журналистическия си нагон. Това е недопустимо по време на предизборна кампания. Той наруши правилата”.

Това заяви служебният министър Огнян Герджиков във връзка с уволнението на журналистта Иван Гарелов като медиен съветник на служебния кабинет.

 

„Няма значение има ли есемеси или песнопения, отсече служебният премиер на въпрос дали наистина уволнението на журналиста е станало заради есемес от бившият премиер Бойко Борисов. ”Това е принципен въпрос! На право и на морал”, заяви Герджиков, цитиран от „Епицентър“.

 

”Сутринта имах среща с всички служби, какви мерки и подготовка се вземат, защото се чака по-висок  бежански поток към границата ни”, обясни още той.

 

По-рано днес Иван Гарелов заяви: „Официално аз съм уволнен заради участието ми в Нова телевизия, в което защитих Елена Йончева. За това, че съм защитил нея, съм нарушил неутралитета на кабинета и затова, че съм засегнал интереса на бившия министър-председател Бойко Борисов. Това ми го каза официално професор Герджиков. Той е получил СМС или обаждане от самия Борисов, консултирал се е с президента и ми съобщи решението си“.

Вашият коментар

