Вицове за 8 март

Поверие за мъже:
– Както, жена ти изкара 8-ми Март, такава ще бъде годината за теб!

Нощта 7-ми срещу 8-ми Март …някъде към 23:30… В леглото.
Тя:
– Скъпи, не мога да заспя… искаш ли да…
Той:
– Спи сега… не е редно подаръците да се дават преди празника!

Настройки на женския организъм пред празника:
– Черният дроб с тревога очаква наближаващия 8-ми март.
– Носът засърбява неудържимо.
– Жлъчката изпада в паника.
– З*дникът тръпне в очакване на приключения.
– Крака и език се подготвят да се преплитат.
– И само мозъкът се радва, че няма какво да му мисли…

– Скъпа, хайде влизай в магазина! Избери си подарък за 8-ми март… Даже два, ако искаш.
– Идиот! Това е магазин за 1 лв…

Млад и красив мъж минава покрай цветарски магазин на 8-ми март.
Продавачката го поглежда и казва:
– Младежо, няма ли да купиш букет за приятелката си?
– Няма.
– Защо?
– Защото нямам приятелка.
– Как може, такъв хубав мъж да си няма приятелка?
– Жена ми не ми дава…

– Скъпи, искам за 8-ми март нещо лъскаво, цвят металик и да вдига от 0 до 100 за 4 секунди!
И той й купил кантар…

Двама си говорят:
– Скъпиииии, отдолу съм без бикинииии.
– Почакай само до утре, съкровище! Утре е осми март и ще ти подаря нови…

– Какво взе на жена си за 8-ми март?
– Нищо. А ти?
– Аз й взех 50 лв. от портмонето, айде да ходим да пием…

8-ми март, единственият ден в годината, когато можете да чуете следното:
– Колко струва розата?… КОЛКО?!…

– Тате, тате, какъв празник е Хелоуин?
– Същият като 8-ми март, сине! Пияни вещици обикалят улиците.

Промоция:
За всеки мъж, закупил тиган за 8-ми март – подарък каска!

Минувач спира пийнал мъж:
– Извинете, знаете ли къде е улица „Осми март“?
– „Осми март“? – замисля се пийналият. – А коя година?

Преди осми март мъж избира подарък в магазина. Продавачката го пита:
– За жена ви ли, или нещо по-скъпо?

Хърватката казала:
– На 8-ми март моя ми подари парфюм.
Словенката:
– На мен пък огърлица…
Попитали сръбкинята и тя отговорила:
– Аз пък ку*ец.
Тогава другите две възкликнали:
– Колко прост народ, а какви хубави подаръци прави.

8-ми март. Отново ще се наложи да лъжа тъщата, какво й желая.

– Защо така се е разстроила съседката? Е, пийнал е мъжа й на осми март, но пък парфюм й подари…
– Не си разбрала: мъжът й изпил парфюма, който й подарил за осми март.

 

Вашият коментар

