Лечков обвини ГЕРБ и Пеевски за съдебните си перипетии /ВИДЕО/

60972910Това е поредното дело, по което бях оправдан. Досега имам три дела, по които съм осъдил държавата. Лошото е, че съдя гражданите данъкоплатци.
Това каза пред Нова телевизия футболната легенда и бивш кмет на Сливен Йордан Лечков, който осъди прокуратурата за 57 000 лева за нанесени морални щети. Бившият футболист настояваше за обезщетение от 450 хил. лв.

Лечков припомни, че срещу него са се водили 28 досъдебни производства, като шест дела влизат в съда.

Атаките срещу него са политико-икономически, смята Лечков. Той заподозря, че зад тях стои ПП ГЕРБ и Делян Пеевски, въпреки, че за кмет бе издигнат именно от ГЕРБ.

По думите му конфликтът дошъл, след като обявил, че само сливенски фирми ще взимат поръчките в града.

„Вижте кои фирми работят в момента, призова бившият кмет.

Опитвах се да бъда независим от политическите сили и това ми донесе проблеми, каза Лечков. Според него такива проблеми имали и други кметове в страната, като спомена Цонко Цонев от Каварна. Той призова за по-голяма децентрализация за местната власт.

„Оправдаха ме за абсолютно всичко”, каза Лечков. Сега бившият футболист съди държавата за всяка оправдателна присъда.

За пряк виновник Лечков обвини местен, тогава никому непознат прокурор, който в момента бил окръжен.

„Моралното удовлетворение е голямо. Този, който ти е опетнил името, трябва да носи отговорност”, категоричен беше той.

Според Лечков обвиненията са заради борба за европейски пари.

„Децата ми пораснаха с думите срещу мен „крадец“ и „лъжец“. Към днешна дата нямаме намерение да напускаме държавата. В момента съм общински съветник и с каквото мога, ще бъда полезен. Чувствах се много полезен, като бях кмет. Променихме облика на града“, каза Лечков.

Вашият коментар

