Бисер Миланов: Бареков поръча убийството ми!

0dfb4478980f6126653b41583d1d758c_L

Платил 40 000 евро на Николай Русев да ме очисти, той обаче ми призна всичко. Политици са посещавали публичния дом на килъра до „Руски паметник“ в София, казва лидерът на Национално движение „Свобода“

Лидерът на Национално движение „Свобода“ Бисер Миланов се свърза с BIG5.BG, за да разкаже ексклузивно супер скандалната новина, че Николай Бареков е поръчал убийството му. В разговора Миланов разкри невероятен заговор за покушение, на който прокуратурата не обръща никакво внимание. Килърът Николай Русев, нает от „новия политик“ пък държал таен публичен дом, посещаван от много политици, с които се познавал лично! Пред „Господари на ефира“ самият Русев обясни, че се познава с Миланов от 30 години, заедно били в „ъндърграунда“ и заедно лежали в затвора!

– Г-н Миланов, свързахте се с BIG5.BG, за да разкажете, че Николай Бареков е поръчал убийството ви, така ли?

– Такива са твърденията на Николай Русев. Това е човекът, който е взел парите, за да свърши това престъпление.

– Вие откъде разбрахте цялата история?

– Ами той ми прати покана за приятелство във фейсбук, за да ми разкаже всичко. Вижте само как започва разговора с този Николай Русев.

– А кой всъщност е този човек?

– На него му бяха платили, за да говори срещу мен в „Господари на ефира“.

– Вие познавате ли се?

– Да, познавам го доста отдавна, не е случаен непознат. Той ми призна, че са му дали 5000 евро…

– Кой му ги е дал?

– Бареков.

– Лично на ръка?

– Да. Русев се познава с Бареков много отдавна, работил е в София. В разговора във фейсбук ми обяснява всичко. Аз първо го питам: „Кажи, бе, китаец, какво ми пращаш покана, да не са ти дали някой лев“, защото от други хора разбрах, че той се е похвалил как взел 5000 евро да говори в „Господари на ефира“.

– Той какво отговори?

– „Било, каквото било. Понеже няма да се връщам вече в България, малко се разболях и взе, че ме хвана носталгията. Все пак имаше времена, когато сме си говорели по-нормално с теб“. Аз му написах: „Имало е, Кольо, ама ти какви неща направи, пускаха те по телевизии, за пари ли обслужваше тия мърши? Ако искаш да си говорим нормално, измисли начин да обясниш на обществото всичко, което направи, под чия диктовка беше и колко пари са ти дали“.

– Русев какво обясни?

– „Да почнем отзад напред. Не знам дали си спомняш, ние с теб много добре се разбирахме. Денят, в който дойде при мен и ми каза, че искаш да направим политически проект, аз много се запалих. Казах ти, че по един или друг начин познавам много известни политици, защото не знам дали знаеш, но от 2000 до 2003 година аз държах клуб за компаньонки „Анаконда“ в София, който бе до „Руски паметник“. Тогава ти казах, че познавам много влиятелни политици в България, ако бъда в управата на движение „Свобода“ и ти не се правеше на такъв голям шеф, сега щяхме да бъдем в управлението на държавата!“ Това ми пише Кольо Русев.

– Той познава политиците, защото са ходили в клуба му с проститутки, така ли?

– Да, пише ми за Станишев, за други, то е много дълбоко.

– Това е супер скандално, политици ползват проститутки!

– Това е истината.

– За да не четем целия ви разговор във фейсбук, разкажете най-важните моменти – дотук стана ясно, че Бареков му е дал 5000 евро, за да те плюе по телевизията?

– Да, по „Господари на ефира“. После са се срещали във Франция, където Бареков му е поръчал да ме убива срещу 40 000 евро.

– Направо искал да ви убие?

– Да ме убива, да. Двама сърби бил намерил, обаче после взел парите и и си рекъл: „Ко да ги давам на тез“, прибрал си ги, изтрил профила на Бареков и тъй. Оказа се, че бил болен от множествена склероза, затова искал да ми разплете всички работи. Искал, като починел, да си бил чист пред себе си.

– А вие какво ще правите с цялата тази информация по случая?

– Не знам какво да правя! Като пусна жалба знаеш ли какво се получава? Прекратяват я или ми повдигат някое измислено обвинение на мен. Кажи ми какво да направя?

– Можете да уговорите Николай Русев да разкаже цялата история пред прокуратурата.

– Той каза, че ще говори по скайп. В момента замина за Африка. Като се върнел във Франция щял да ми звънне по скайп. Обадих се в ТВ7 да им разкажа всичко, те започнаха да шикалкавят, Сашо Диков пък ми обяснява, че бил в провинцията и не знам на кого да разкажа вече. Дано в BIG5.BG пуснете цялата истина, защото цензурата у нас е много силна, Пеевски ме мачка през медиите си, защото ходих на гости на Бойко Борисов в Банкя.

Вашият коментар

